sobota, 20 czerwca 2015

Czerwcowy lift niekartkowy i wyniki majowego

Witajcie!

Dziś mamy dla Was lekki, kolorowy, marzycielski lift - w sam raz na lato :-) Zmierzymy się dziś z tym magicznym LO autorstwa Aleny:


Prawda, że piękna praca, zachęcająca do tworzenia? :-)

 Zanim przyłączycie się do zabawy, poznajcie naszą dzisiejszą gościnną projektantkę, zwyciężczynię NIEkartkowego liftowania kwietniowego:

Ania Grabowska


"Bardzo się cieszę, że mogę wystąpić jako gościnna projektantka na blogu Scrapgang. Dla mnie to nie lada wyzwanie, ponieważ po raz pierwszy występuję gościnnie oraz po raz pierwszy wykonałam taką pracę jak LO. Liftowanie pracy Aleny przyniosło mi jednak wiele zabawy i przywołało wspomnienia związane z fotografią – zlot żaglowców w Gdyni kilka lat temu :)


Moją przygodę z rękodziełem zaczęłam wcześnie, bo w wieku 7 lat za sprawą mojej mamy, która prowadzi zajęcia z hafciarstwa i elementów wystroju wnętrz dla seniorów. To ona nauczyła mnie haftowania (haft płaski, później krzyżykowy). Z kolei scrapbookingiem zainteresowałam się ponad rok temu, dzięki koleżance która zaprezentowała mi swoje śliczne karteczki. Nie wahałam się i stwierdziłam, że spróbuję. I nie żałuję tej decyzji! Dla mnie scrapbooking to odskocznia od dnia codziennego, poza tym większość swoich prac wykonuję z myślą o konkretnej osobie. Uśmiech na twarzy obdarowanego to dla mnie sama radość. Wciąż poznaję nowe techniki, udoskonalam te już poznane. Moje prace możecie obejrzeć na blogu http://papierowysen.blogspot.com/. Serdecznie zapraszam!"

 Zobaczcie, jak z wyzwaniem poradziła sobie Gościnna Projektantka i Scrapgangsterki!

Ania



Młoda Kobieta



Rysa:



Cudaczek




Chciałybyśmy dziś także ogłosić zwycięzcę NIEkartkowego liftowania maja.
Banerek otrzymuje od nas


Serdecznie gratulujemy i zapraszamy do gościnnego występu w kolejnym wyzwaniu z liftem NIEkartkowym. Skontaktuj się z nami na scrapgangsterki@gmail.com.
Pozdrawiamy!


8 komentarzy:

  1. wspaniałe sobie poradziłaś twój lift świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG!!!Thank you, ladies! Your layouts are wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. LO wspaniały. Nie mam doświadczenia w tej technice, ale chyba spróbuję swoich sił :) Nic nie tracę:) Tylko czy będzie można ją dodać? Póki co żaba nie dział ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że nie zauważyłyśmy, że tutaj żaba nie działa, każdy kto zrobił pracę i chciałby jeszcze ją zgłosić może to zrobić w komentarzu padając link, również weźmiemy go pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja wklejam swoją pracę tutaj :)
    http://udzastii.blogspot.com/2015/08/lo-odrobina-szalenstwa.html

    OdpowiedzUsuń
  7. the advice and hope that you recognize what an amazing job that you are putting in teaching others using your blog post. I know that you havent met any of us.
    how goes it I valued your grand, weblog

    Korean Air Purifier Brands

    Negative Ion Generator Reviews Consumer Reports

    Air Purifier Made In Germany

    OdpowiedzUsuń