wtorek, 21 kwietnia 2015

Lift NIEkartkowy kwietnia i wyniki marcowego

Witajcie!

Czas pędzi, jak szalony, kalendarz wskazuje, że dziś pora na kolejny lift nie-kartkowy (no dobra, miał być wczoraj, ale oj tam, oj tam :P)!

Wywołujecie zdjęcia? W czym je przechowujecie? Na wiosnę czas zrobić porządki - także w pamiątkach. Dlatego proponujemy wykonanie liftu pudełeczka na zdjęcia, którego autorką jest Anna Maria. Na Jej blogu znajdziecie również przejrzysty kurs na wykonanie takiego pudełka :)


Zanim przyłączycie się do zabawy, poznajcie naszą dzisiejszą gościnną projektantkę, zwyciężczynię NIEkartkowego liftowania lutego





Bardzo się cieszę, że mogę wystąpić jako gościnna projektantka na scrapgangowym blogu :) Nie ukrywam, że miałam lekki stresik, czy podołam wyzwaniu. Jak mówi powiedzenie: "Strach ma wielkie oczy". Wykonanie pudełka na fotografie wg kursu wymaga czasu, ale uzyskany efekt daje satysfakcję i radość. Może być świetnym prezentem dla bliskich albo nas samych :)
Na imię mam Maria. Scrapbookingiem zainteresowałam się ponad rok temu. Od zawsze podziwiałam pięknie wykonane kartki, albumy, pudełka. Wydawało mi się, że stworzenie ich wymaga nie lada talentu i precyzji. Wystarczy spróbować, bo każdy z nas moż być artystą :) Ćwiczenie, chęć do pracy na pewno zaprocentują w przyszłości i to co kiedyś wydawało nam się niemożliwe, stanie się łatwe i przyjemne. Interesuję się również decoupage'm, którego tajniki nadal odkrywam i poznaję. Mój warsztat pracy możecie obejrzeć na moim blogu http://atelierbymary.blogspot.com/, na który serdecznie zapraszam.

 Zobaczcie, jak z wyzwaniem poradziła sobie Gościnna Projektantka i Scrapgangsterki!

Marysia:






Panna Totti:



Mapowska:



Rysa:





Chciałybyśmy dziś także ogłosić zwycięzcę NIEkartkowego liftowania marca.
Banerek otrzymuje od nas



Serdecznie gratulujemy i zapraszamy do gościnnego występu w kolejnym wyzwaniu z liftem NIEkartkowym. Skontaktuj się z nami na scrapgangsterki@gmail.com.
Pozdrawiamy!

1 komentarz: